My Cooking Dairy ..... From touch of my hand .... Some my story

Friday, September 27, 2013

SALAM RINDU SEMUA.....masihkah kau ingat..


Salam dari bumi Malaysia........bukan lagi dari bumi sakura. Alhamdulillah, hampir 6 bulan sudah kami berada di tanah air tercinta. Yang pasti, Nihon itu hanya persinggahan, Malaysia adalah realiti kehidupanku kini. 
Kesibukan dari mula2 kembali ke sini, membataskan juga ida untuk menulis di sini....Teramat rindu untuk berblogging semula seperti dulu, tapi apakan daya, terpaksa didahulukan masa untuk mana yang lebih utama. Jika diizinkan waktu......adalah lagi selepas ini. Jika tidak.....sepi ajalah dari sini. Miss u all so much!!!

7 comments:

Amie said...

JUMPA LAGI IDA.... WINDUUUU

rahel said...

masih ingat...hehe

Unknown said...

Mungkin dah hampir lupa dgn kita disini? pasti sibuk dgn urusan pindah ye...

Cheq Sue said...

ingat sangat kak ida...sentiasa ingat... :)

Gee® said...

Salam rinduuuuu Ida....

Ummi said...

Salam rindu Ida cayang...apa khabar? Alhamdulillah, kembali jg ke alam maya akhirnya...semoga konsisten... Akak sendiri pun sejak blk Haji dulu tenggelam timbul sebenarnya...hehe. Jiwa melayang ke mana x tau, tinggalkan hatiku di bumi suci tu agaknya... Ni baru nak update, itu pun mcm chipsmore... Apapun, semoga Ida sentiasa melalui hari2 dgn baik dan dipermudahkan segala urusan..Ameen

Susan said...

For a long time me & my friend were searching for informative blogs, but now I am on the right place guys, you have made a room in my heart! See who you know at Celebrity net worth, leverage your professional network.