My Cooking Dairy ..... From touch of my hand .... Some my story

Monday, April 16, 2012

Caakkk!!....salam rindu semua..

Assalamualaikum & salam sejahtera semua.......kalau saper2 nak gantung kt dinding umah amik la yer.



Sakura yang indah mekar....sungguh indah ciptaanMu ya Allah.


 Namun mekarmu hanya seketika. Lebih kurang seminggu, ia akan gugur, daun2 akan tumbuh & tiada lagi warna2 putih / pink lagi.




Hari hampir senja sudah....







Pink sakura.......tak banyak yang ada.


Maaf dipinta di atas kesepiaan blog HCT.......maaf dipinta kunjung balas sebelum ini tdk b'kesempatan dibuat lagi. Masa & keadaan menghalang segala-galanya.....terima kasih tidak terhingga kepada yang masih berkunjung ke sini & bertanya khabar.....rasa rindu sangat untuk aktif seperti dulu namun ida terpaksa akur dgn keadaan...Insyaallah jika ada ruang waktu akan ada cerita-ceriti dari sini....So layan la dulu gambar 'SAKURA' ni ya.

12 comments:

Gee® said...

Cantek.... hati berbunga2....

Cheq Sue said...

nanti wak balik benih ye...nak tanam kat ch.. he he he...

suka betul dengan sakura tu lately ni... macam nak terbang jugak je ke sana

kakna said...

wah.. sedap mata memandang..
sejuk.. terasa.
musim bunga..

~~zana@pb~~ said...

cakkk...terkezut akak pepagi mengecak, siap dgn bunga sakura pulak tu...cantiknya kejadian yg Allah kurniakan pd hambanya di sana.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kirei ne
sini dh naik daun la kak
nangesss
miss u ketat2 k.ida ngeee

Ucu Faridah said...

salam ida..
pokok sakura tu boleh dipanjat tak..teringat banget nk memanjat...hahaha..

MOKCIK AZWA said...

comel sungguh bunga sakura, secomel tuan punya blog nie jugak..sejukkk jer mata memandang hehehe

Acik Erna said...

lama tak muncul..kemudia kembali dengan gambar2 yang cantik..terima kasih ida.
tak pe ida..kembali semula bila dah kurang sibuk

anymz said...

masyaAllah,subahanaAllah....cantiknya pemandangan......

Qasey Honey said...

cakkkk jugak...hihihi...mmg cantik sgt2 semua gambo2 tu...

mama sara nur said...

assalam
cantikkkkkkkkkknya
rindu ngan menu2 ida, cepat2 entry ye

Mamasya said...

Aslmkum Ida.lama tak dengar berita Ida...sibuk rupanya.Cantik view bunga sakura tu....sukanya tengok...