My Cooking Dairy ..... From touch of my hand .... Some my story

Saturday, October 1, 2011

Dah beli ke Majalah Jelita Edisi Oktober 2011?

Salam buat semua dan TQVM yang sudi jelajah ke sini.dan kpd .teman2 yang sudi tinggalkan komen, masih banyak komen 2 belum sempat ida jawap........kali ni tak de n3 masak2, cuma cerita Majalah Jelita bulan ni. Ada sesiapa dah beli?? Kalau dah beli nanti komen k.....ida sebenarnya tak sabar nak tengok ruangan sajian majalah jelita keluaran Oktober ni. Tapi apakan daya jauh dirantau, hajat nak dapatkan cepat2 tidak kesampaian la nampaknyer.
Kalau sesaper dah terbaca majalah bulan ni.......mungkin mereka dapat tahu kaitan n3 ida kali ni. Mcm buat promosi pulak ida ni.......beli cepat sebelum terlambat hi..hi.

25 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Salam ida ,belum beli. ada apa ye???suspen ni.....!

lina_pg said...

salam Ida,sy blom beli lagi majalah ni tp rasanya mesti rcp Ida kuar dlm ni kan?Tahniah ya

Cheq Sue said...

rcp kak ida keluar sana eh? saya dah lama x membeli beli majalah nanti. Nanti nak tengok lah

izahdaut said...

wah tahniah tahniah

Nuridah said...

Assalamualaikum Ida,

cerita apa Ida...kak ucapkan tahniah juga lah tapi tk tau apa isi kandungan nya...hehehe.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

recipe akak masuk majalah ker??
curlastttt gituew
BANGGA bangat

Acik Erna said...

asssalam ida..alamak terlambat pulak bulan ni beli jelita..
nanti akak tengok..sebelum tu..ucapan tahniah di beri dulu..

Ida,Japan said...

slm semua...suspen ke n3 kali ni...tak der la....alhamdulillah syukur, beberapa resepi pencuci mulut dan kek dari HCT ada keluar majalah bulan ni, satu hadiah yang besar kpd happy cooking time selama ia bertapak di dunia blogger.Ida pun belum tengok lagi majalah tu....tak sabar nak belek dh ni...tapi apakan daya huhuuu Mekasih banyak2 ye semua...

Ummi said...

Waaaahhh...Tahniah, tahniaaaahhh Ida..satu lagi kebanggaan buat semua blogger masak2..Akak tumpang bangga, gembira dan teruja gak ni... Okiess nak pi kedai japgi...Meletopppss la pasni...hidup Ida, caiyoookk, caiyookk! ^___^

Mamasya said...

Aslmkum Ida

Tahniah...resepi Ida keluar majalah...tentu resepi menarik dan gambar yg cantik...!

nuwairani ismail said...

wah! tahniah kak ida! nak cari jugak la nanti.

kzai said...

tahniah ida..nnt akak nk gi beli..

anie,Nagoya said...

Saspen ni.tahniah ida.october nnt somi blek mesia,nak suruh dia ntah majalah apa yg dia beli nnt.nak gak tgk.apa kandungannya.nak suruh adik belikan le.cian tuk org perntau cam kita ni.tahniah lagi sekali

Deliah's Deli said...

nak cari esok..:)

anymz said...

salam ida,tahniah ya di atas kejayaan ini..:)

Hanis MY said...

Wahh bestnya.... Tahniah kak... Teringin nk baca jugak huhu...

Nieza said...

Tahniah Kak Ida!!....tumpang gumbira juga dgr berita tu..teringin juga nak tgk majalah tu..tapi apa kan daya jauh dirantauan org ni. dgr ceter jer la....nanti akak jgn lupa yer share kat sini yer..:)

HaSue said...

TAHNIAH kak ida..sy lom berkesempatan beli lg majalah oktober ni..nanti nak dapatkan juge.. tumpang gembira utk akak.. :)

kasihredha said...

akak belum beli lagi

inahar ali said...

tahniah ye ida..esok kena beli nih!

quinnie said...

tahniah kak ida...kita dah lama tak beli majalah..nanti akak letak la gambarnya kat blog ek..nak tengok...hehhehe

E-na Lovely Kitchen said...

Waaa hebat! tahniah ida...keep it up...moga HCT terus succes!

Sue @ Nenie said...

Assalamualaikum....Wahhhh..Tahniah..
tahniah...Tumpang gembira.....

Juwita Jamaludin said...

Kak ida tahniah syok dengar .. Nantinakak share la tak dpt nak baca ada kat sini.. Leh tgk..

iZzA iDaYuE said...

cam menarik jer.. nk try!!
ida, 1 cawan tuh kiraan gram bape yer? ker mmg sukat stended cawan? kadang mmg kompius coz kte xder stended measurement utk cawan..pakai cawan minum kat umah leh ker?heheheh