My Cooking Dairy ..... From touch of my hand .... Some my story

Wednesday, February 1, 2012

Seijinshiki ( Sambutan Hari Dewasa )

 9 Jan,2012 lepas adalah PH bagi org Jepun. Cuti utk sambutan 'Seijinshiki/sambutan Hari Dewasa'.
Gambar2 yg ida sempat snap semasa dlm perjalanan pulang dari menyertai sambutan 'Hari Dewasa/Seijinshiki' di Balairaya Uchihama untuk pelajar M'sia kat sini pada 9 Jan yg lepas.
Pic2 ni sumer ida snap dari dalam kereta jer..........snap pun cepat2.
Mereka2 ni juga dlm perjalanan pulang selepas menyertai 'Seijinshiki' secara beramai-ramai di sebuah dewan besar.( bukan dewan yg kami pergi la )
Siap peace lagi kat kita orang......comei2 dia org ni.
Si Jejaka juga tidak ketinggalan ........tetap bergaya pada hari tersebut.
Tak silap ida, sesiapa yang genap umur 21 tahun, akan menyertai sambutan 'Seijinshiki' ni. Maknanya mereka2 ini sudah mencapai umur dewasa.
Cantikkan baju2 'kimono' diaorang ni.




9 Jan, 2012 bergambar beramai-ramai selepas sambutan Hari Dewasa bagi pelajar M'sia yg dh dewasa di balairaya Uchihama. Tak semua yang dapat hadir pada hari tersebut.
Gambar2 ini sebagai kenangan ida di masa akan datang.

4 comments:

nuwairani ismail said...

terkenan pulak baju kimono tu...nak beli memang tak mampu la..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai nak vulu kat kat neck tue
vass sgt ngeeee

Asmara said...

Dpt kunci kebebasan la konon gitu. Hehe.. Sini ada jugk tp x pegi. Sejuk2 beryuki buat dlm dewan tgh bndar. Xde yg umur 21 lg kami ni. Hihi..

Ucu Faridah said...

suka tengok handbag tu...