My Cooking Dairy ..... From touch of my hand .... Some my story

Tuesday, February 14, 2012

Kek Karamel tempahan...layan jer

Assalamualaikum.......layan ajelah gambar2 kek karamel yg comot2 ni..he.he

Kek ni kwn ida aimi tempah utk b'day adik dia Hani 12.2.2013 lepas. Coklat bunga pink tu 'homemade chocolate'....

Kek ni pulak kwn ida Yatie Chomely tempah utk dihadiahkan pada adik bujang kt sini iaitu T'Qah sempena b'day 8.2.2013 lepas. Kek saiz kecik jaa..

SEKIAN, terima kasih......

9 comments:

ijayuji said...

Salam kak ida! bestnyer ada tempahan kan kak :D mesti byk tempahan akak, klu kita tak larat lah klu ada tempahan, sbb kdg buat benda2 mcm ni kejap jadi kejap tak hihihi... utk makan sendirik ok :D Minggu ni kita cuti jogging minggu depan lerr jogging balik sbb ada pesakit dlm umah nii nak kena jaga hihihi...

Gee® said...

sedapnya kek karamel....

Anna Qawina said...

wah..saya penin pk org soh hias kek karamel..nak tiru gini gak blh kan..hihi...

Mas said...

cantikkkk kek tu kak...

MOKCIK AZWA said...

wow...tergoda selera i...hehehe

hOtMaMa said...

saya tak rasa pun deco tu comot.. tp nampak lain dr yg lain.. klu budak2 tegok ceklat2 mcm tu mesti suka! hehe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

macukkkk alhamdulliah makin ramai yg tempak cake kat akak ekkk...sedapnyer....nak jugak rasa ngeee

Cheq Sue said...

kak ida, kalau xde tajuk tu tak kata pun kek karamel tau...cantik je nengoknye

Ummi said...

Assalam Ida cayanggg...waaah cantiknya kek karamel diaaa..siap amik tempahan pulak...bagus, bravoo Ida...meh akak nak tempah gak..yg empat semegi tu eks...letak tinger rebit besar2 sikit taauu..hehe